loading...
وب سایت خانم ها
وب سایت خانم ها بازدید : 515 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (5)

 سلام دشمن !

گرچه بالهایم به جرم شیعه بودن زخمی اند، اگرچه به رسم نامردی بر فهم و اندیشه ام پوز خند زدی  اگرچه چشمانت را بر دنیای آکنده از انسانیتم بسته ای و در قاب تصویرت دنیای مرا کوچک نشان داده ای...

اگرچه دنیا را به تصویری که تو از من ساخته ای فرا خوانده ای ،اگرچه خوشبختی ام را سعادتم را در تن نمایی تعریف نموده ای ،اگرچه

 

ولی من ،زن مسلمان شیعه به آنچه از پس تحقیق اندوخته ام و نه به رسم تقلید کور کورانه حفظ کرده ام  در شریان زندگی ،زنده گی خواهم کرد  و با همه ی آنچه هویتم نام دارد از پس قابی که تو ساخته ای لبخند خواهم زد در حالی که دنیای حقیقیم را برای زنان جهان به ارمغان آورده ام به دور از سیاسی بازیهایی که برخی از به ظاهردوستان در دام آن گرفتار آمده اند...

 

 

 

 دنیایم امروز شاد است ناب است  و تمام خوبیهای عالم انتظارم را می کشند چرا که من به آنسوی مرزهای مادی ،ایمان دارم که زن بودن ،مادر بودن ...که انسان بودن ارمغان جهان بینی زینب (س) است به من .

امروز بیش از همیشه با شک.وه به نظر می رسم ...

بقیه مطلب به همراه عکس در ادامه مطلب

برای تو نگرانم دشمن! چشمانت را به روی دنیای زیبایم باز کن تا حقیقت را در آغوش بکشی

من زن مسلمان شیعه تو را به مهمانی فرشتگان دعوت می کنم

من زن مسلمان شیعه منتظرت می مانم به زودی از راه خواهی رسید آنگاه که در پیله ی ایسم های خود ساخته ات در حال خفگی هستی

 هر جای این جهان خاکی  که زیست می کنی من منتظرت می مانم دشمن! چرا که چهار چوب باید ها و نباید های شیعه ،جهانی است.آن هم جهانی به وسعت آرامش بشریت.

منتظرت می مانم چشمانت را باز کن دنیای انسانیم راخوب ببین

 


نویسنده: منصوره صامتی / کارشناس فرهنگ و رسانه ( paradox.blog.ir )
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت حذف شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 809
  • بازدید کلی : 14,821