loading...
وب سایت خانم ها
وب سایت خانم ها بازدید : 219 چهارشنبه 25 بهمن 1391 نظرات (2)
سومین بار بود که برای تکمیل دوره ی درمان دندانم به دندانپزشکی می رفتم ...
منشی لبخندی زدو همینطور که پیشبند نایلونی رو دور گردنم می بست گفت:خانم صامتی برام جالبه که شما همیشه با چادرید!پوششتون یکیه!
یکه خوردم گفتم مگه قراره چه جور باشم؟!
اومد پاسخ بده که دکتر گفت :اینو که همه می دونن در صدا و سیما چادر اجباریه...
گفتم نه اصلا اینطور نیست
گفت :چی میگین خانم صامتی دفاع نکنید.خیلی از همکاراتون میان اینجا از سازمان که میان با چادرن از خونه که میان نمیشه شناختشون !
میگن چادر لیباس کارمونه تو سازمان اجباریه.
خیلی ناراحت شدم امان از آدمهای متظاهرو دورویی که به خاطر خودخواهی خودشون آبروی بقیه رو هم میبرن...
نفسی کشیدم و قاطعانه گفتم:اصلا اینطور نیست در سازمان کسی مجبور نیست چادری باشه .آدمهای دورو برای اینکه مانتوهای تنگ و چسبونشون از نگاه حراست دور بمونه چادر سرشون می کنن .ومن هم همه جا حتی مهمونی هم که میرم همین حجاب و دارم و برای مخاطبم ارزش قائلم پشت دوربین و جلوی دوربین برای من فرقی نمی کنه .
دکتر گفت :چرا دفاع می ککنید شما از عملکرد صدا و سیما راضی هستید؟
گفتم:این که یه بحث دیگه است و ربطی نداره که بی انصافی کنم و موضوعی که از اون اطلاع دارم و پنهان کنم و به دروغ مساله ی دیگه ای رو عنوان کنم !
معلومه من هم انتقاد دارم ولی این چه ریبطی به مساله یاجباری بودن چادر داره؟!
به هر حال تا به این لحظه با چنین مساله ای در صدا وسیما مواجه نشدم.

نویسنده: منصوره صامتی / کارشناس فرهنگ و رسانه 
 

منصوره2

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت حذف شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 78
  • بازدید سال : 806
  • بازدید کلی : 14,818